E-mailmarketing uitbesteden?
E-mailmarketing uitbesteden?
Zonder doel is praten met de klant vooral gezellig
Zonder doel is praten met de klant vooral gezellig
E-mailmarketing is een prachtig middel en een laagdrempelige manier om in contact te komen met nieuwe klanten en bestaande relaties warm te houden. Toch weten we vaak onze mail pas te vinden als daar een goede aanleiding voor is: een nieuwsbrief, een aanbieding, een nieuwe dienst of gratis download. We willen vooral niemand lastigvallen met spamberichten en bovendien: we hebben er helemaal geen tijd voor.
Af en toe een berichtje sturen naar je klant kan best gezellig zijn, maar het brengt je helaas niet dichter bij je doel: meer mensen helpen met dat wat je het liefste doet. Als Online Business Strateeg help ik je zorgvuldig een e-maillijst op te bouwen en meer structuur aan te brengen in je berichtenstroom. Dit doen we volgens het Know Like Trust principe. Ik denk met je mee over een gratis weggever. Dit alles op een manier die bij jóu past. Ik laat je zien hoe je in minder tijd makkelijker aan nieuwe klanten komt met een e-mailfunnel in Mailblue of LaPosta.
Wil jij je e-mailmarketing uitbesteden?
Reviews
Wat een prettige samenwerking met Kim! Ze denkt mee, ze zet je aan het werk, levert snel en vakkundig, ze voelt heel goed aan welke kant je op wil, vanuit flow creert ze precies dát wat je zelf voor ogen had. Ik heb van onze samenwerking genoten! Op naar méér...
Marieke de Boer-Paardekooper van Coach in Bloei
Waarom je e-mailmarketing wilt uitbesteden aan Kim:

E-mailmarketing
Voor het opzetten van je e-mailmarketing gebruik je het liefst een e-mailsysteem als Mailblue, ActiveCampaign. Deze e-mailprogramma’s zijn eventueel als plug-in te koppelen aan je WordPress website en/of leeromgeving waardoor het versturen van berichten automatisch gaat en minder tijd kost.
Zelf werk ik met Mailblue. Zeer gebruiksvriendelijk én Nederlandstalig.
E-mailmarketing uitbesteden
Na het aanmelden bij Mailblue, is het zaak om structuur aan te brengen in je e-mailopvolging. Via een uitgestippelde route – de zogenoemde funnel – verstuur je consistent waardevolle informatie. Je neemt de ontvanger mee op reis met als eindbestemming jouw training, product of dienst. Zo blijf je onder de aandacht zonder dat het voelt als spam of keiharde acquisitie. Dat klinkt vrij ingewikkeld, maar is vooral een kwestie van slim werken met psychologie en technologie. Wil je zeker weten dat jouw berichtenstroom ook resultaat oplevert? Dan is het goed om je e-mailmarketing uit te besteden.
Jouw e-mailmarketing uitbesteden aan Kim
Al die verschillende mailmomenten zijn als losse puzzelstukjes; leg ze in elkaar en er ontstaat een samenhangend e-mailplan. Wanneer je jouw e-mailmarketing uitbesteed aan mij, help ik je dat grotere geheel te zien, te organiseren en te realiseren. Niet alleen technisch – het koppelen van Mailblue en het automatiseren van de mailingen – maar ook inhoudelijk: welke weggever past bij jou en je eindproduct, welke mails verstuur je wanneer om van lezers betalende klanten te maken? Ik help je jouw hele e-mailmarketing op te zetten en leer je hoe jij dit zelf verder kunt uitbouwen in de toekomst.
Ben jij klaar om te groeien met een inbox vol aanvragen?
E-mailmarketing uitbesteden gaat zo:
Hoe lang duurt het? En wat krijg ik nog meer?
Kim2organize bouwt verder
Online leeromgeving
Wil jij jouw kennis met nóg meer mensen delen? Dat kan met jouw eigen online academie gebouwd in Learndash.
WordPress website
Wil jij een professionele WordPress website laten maken?
Wil je een website die past bij jou en jouw bedrijf?